کاروان «رهسپاران عصر ظهور» لرستان عازم کربلا شد
کد خبر: 4082580
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

کاروان «رهسپاران عصر ظهور» لرستان عازم کربلا شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان گفت: کاروان «رهسپاران عصر ظهور» از لرستان جهت شرکت در راهپیمایی باشکوه اربعین عازم کربلا شد.

طائف مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ره در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان، امروز، یازدهم شهریور، در آیین بدرقه کاروان رهسپاران عصر ظهور، اظهار کرد: کاروان راهیان عصر ظهور با محوریت حلقه‌های میانی و با پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) جهت شرکت در راهپیمایی باشکوه اربعین عازم کربلا شد.

وی افزود: این کاروان با شرکت ۱۳۰ نفر از فعالین خانه‌های کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر و بنیاد احسان طی آیینی جهت شرکت در شرکت پیاده‌روی اربعین بدرقه شدند.

طائف اضافه کرد: این کاروان به مدت ۲ روز در نجف حضور خواهد داشت و بعد از سه روز پیاده‌روی عازم کربلا خواهند شد و بعد از دو روز اقامت در آنجا به کشور باز خواهند گشت.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) لرستان با بیان اینکه افراد اعزامی در این کاروان از حلقه‌های میانی بوده که در محلات کمتر توسعه یافته نقش محوری را در راستای محرومیت زدایی برعهده دارند، افزود: طرح تحول و توانمندسازی محلات ۲۰۲۰ کشور از سال گذشته در لرستان در حال اجرا است و زائرین این سفر از مسئولین اجرای طرح در محلات استان هستند.
 

انتهای پیام
captcha