زن امروز باید خود را به مکتب زینب کبری(س) متصل کند
کد خبر: 4082503
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴

زن امروز باید خود را به مکتب زینب کبری(س) متصل کند

امام جمعه ملایر گفت: زنان امروز ما باید خود را از نظر  ایمان، طهارت باطنی و تقوای قلبی به مکتب زینب کبری(س ) متصل کنند.

محمدباقر برقراری امام‌جمعه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر، امروز دهم شهریور ماه در همایش دختران زینبی که همزمان با سالروز شهادت دردانه امام حسین(ع) رقیه خاتون در حسینیه ارشاد ملایر برگزار شد ضمن تسلیت ایام ماه محرم و صفر و سالروز شهادت حضرت رقیه اظهار کرد: واقعه عاشورا لحظه به لحظه‌اش برای ما درس آزادگی، ایثار و گذشت است.

وی خطاب به بانوان و دختران امروز گفت: زنان امروز ما باید خود را از نظر  ایمان، طهارت باطنی و تقوای قلبی به مکتب زینب کبری متصل کرده و رهرو واقعی زینب کبری(س) باشند.

امام جمعه ملایر با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان برای جامعه به ویژه زنان تصريح کرد: زن  مسلمان امروز در جامعه اسلامی باید خود را تابع شرق و غرب نکند و مسیر و سبک زندگیش بر اساس  اسلام و ائمه اطهار به ویژه حضرت زهرا (س) و زینب کبری( س)  باشد.

وی با اشاره به آيات قرآن کریم که خداوند ما مسلمانان فرمود (کنتم خیر امه اخرجت للناس)
شما بهترین امتید و درآیه دیگر فرمود( انتم الاعلون) شما برترین هستیدتصریح کرد: با این وجود همه ما باید مراقب باشیم تا در بهترین مسیر گام برداریم.

برقراری با بیان اینکه شجاعت و صلابت و سخنان حضرت زینب کبری (س) تمام معادلات کاخ یزید را به هم پیچید افزود:زینب کبری (س) دشمن را ریز وناچیز می‌دید و این بزرگترین درس برای همه ما است.

وی خطاب به جامعه بانوان و دختران گفت: اگر دختران زینبی امروز خود را بهتر و برتر از دیگران  ودشمنان اسلام را ریز وناچیز بدانند هیچ وقت تحت تاثیر تبلیغات دشمنان قرار نمی گیرند.

برقراری تاکید کرد :نیاز است امروز بانوان و دختران جوان و نوجوان ما روز به روز بر قابلیت وفعالیت خود بیفزایند و مسیر زندگی خود را بر پایه و اصل معنویت قرار داده تا بتوانند به موفقیت‌های بزرگ دست یابند.

این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، بانوان زینبی و دختران نوجوان و خردسال برگزارشد حاضران در رثای حضرت رقیه
سه ساله کربلا عزاداری کردند.

انتهای پیام
captcha