تداوم پروازها از فرودگاه بین‌المللی نجف
کد خبر: 4081950
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

تداوم پروازها از فرودگاه بین‌المللی نجف

فرودگاه بین‌المللی نجف اشرف اعلام کرد، پرواز‌های این فرودگاه بدون توقف ادامه دارد، از سویی سازمان هوانوردی ایران نیز از برقراری دو پرواز فوق العاده برای بازگرداندن زائران ایرانی جامانده در عراق خبر داده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری عراق، فرودگاه بین‌المللی نجف از ادامه پروازهای بدون توقف خود خبر داد.

«حکمت احمد»، مدیر فرودگاه نجف تصریح کرد: پروازها در فرودگاه بین‌المللی نجف اشرف ادامه دارد و روند جاری پروازها متوقف نشده است.

روز گذشته نیز اداره هوانوردی عراق از تداوم پروازها در فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد. این در حالی است که ستاد مشترک عراق از  منع رفت‌وآمد همه‌جانبه در تمامی استان‌های این کشور به دلیل درگیری‌های صورت گرفته در بغداد و دیگر مناطق عراق خبر داده بود.

برقراری دو پرواز فوق‌العاده برای بازگرداندن زائران از نجف

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور از صدور مجوز برای انجام دو پرواز فوق‌العاده به نجف اشرف برای برگرداندن مسافرانِ مانده در فرودگاه طی امروز خبر داد.

حسن خوشخو، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور در این باره اعلام کرده است: امکان پرواز فوق‌العاده به بغداد وجود ندارد، ضمن اینکه تمامی پروازها از ایران به سمت دو فرودگاه عراق در نجف و بغداد متوقف است.

وی افزود: با هدف جابجایی مسافرانی که اکنون در فرودگاه نجف در انتظار بازگشت به کشور هستند، دو پرواز فوق‌العاده توسط هواپیمایی آتا به فرودگاه نجف انجام می‌شود تا مسافران را از عراق بازگرداند و افزود که زمان دقیق این پروازها متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha