دوره‌های آموزش مداحی ویژه نونهالان و نوجوانان در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4081600
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

دوره‌های آموزش مداحی ویژه نونهالان و نوجوانان در البرز برگزار می‌شود

مسئول بسیج مداحان ناحیه امام هادی(ع) از برگزاری دوره‌های آموزشی مداحی ویژه نوجوانان و نونهالان در طول سال خبر داد و گفت: این کلاس‌ها در مسجد امام حسین(ع) کیانمهر برگزار می‌شود.

آموزش مداحی

زهرا سامه، مسئول بسیج مداحان ناحیه امام هادی(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: بسیج مداحان ناحیه امام هادی(ع) برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی متنوعی را در طول سال برای نوجوانان و جوانان در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه در طول ماه‌های محرم و صفر بسیج مداحان، برپایی مجالس و محافل مذهبی را در دستورکار قرار دارد، افزود: در برخی از پایگاه‌های ما نوجوانان 8 تا 12 ساله محافل حسینی را از سخنرانی تا مداحی برعهده دارند و ما نیز برای تشویق آنها جوایزی را به آنها اهدا می‌کنیم.

مسئول بسیج مداحان ناحیه امام هادی(ع) در ادامه از برگزاری کلاس‌های آموزش مداحان، برای نونهالان و نوجوانان خبر داد و گفت: این کلاس‌ها در مسجد امام حسین(ع) کیانمهر برگزار می‌شود.

این مسئول با تأکید بر ارتقای آموزشی بانوان مداح بیان کرد: بسیج مداحان ناحیه امام هادی(ع)، برنامه‌های آموزشی را با حضور اساتید برجسته در جهت ارتقای آموزشی بانوان مداح در دستور کار دارد و قبل از ماه محرم، همایش «الی‌الحبیب» را ویژه بانوان با هدف به‌روزرسانی اطلاعات مداحان برگزار کردیم و آموزش مقتل‌خوانی و روضه مصور از جمله موارد آموزشی در این همایش برای مداحان بود.

وی میزان همکاری بسیج مداحان با سایر نهادهای فرهنگی را خوب ارزیابی کرد و گفت: در طول سال برگزاری دوره‌های آموزشی با همکاری سایر نهادها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha