بهره‌مندی از نخبگان فرهنگی و قرآنی در احیای فرهنگ‌های بومی جنوب کرمان
کد خبر: 4080666
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

بهره‌مندی از نخبگان فرهنگی و قرآنی در احیای فرهنگ‌های بومی جنوب کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان احیا فرهنگ‌های بومی منطقه را اولویت مهم دانست و گفت: از تمام نخبگان فرهنگی، هنری و قرآنی برای تدوین سند تحول و توسعه فرهنگی جنوب کرمان استفاده می‌شود.

بهرام مسلمی‌مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، سومین جلسه هم‌اندیشی تدوین سند تحول و توسعه فرهنگی جنوب کرمان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، معاونان و کارشناسان این اداره‌کل در سالن کنفرانس برگزار شد.

بهرام مسلمی‌مهنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این نشست با بیان اینکه سند تحول فرهنگی جنوب کرمان با افق چند ساله تدوین می‌شود، گفت: بنا داریم اولویت‌های فرهنگی جنوب کرمان توسط اساتید و نخبگان در قالب یک کار پژوهشی انجام شود.

وی احیای فرهنگ‌های بومی منطقه را اولویت مهم دانست و بیان کرد: می‌طلبد اصالت فرهنگی را در این منطقه به‌وسیله ظرفیت‌های خودمان حفظ و احیا کنیم. اساتید و نخبگان می‌توانند کمک‌کننده خوبی در حوزه تدوین سند توسعه فرهنگی با ارائه طرح و پژوهش به ما باشند.

مسلمی‌مهنی با تأکید بر اینکه سند توسعه پیشرفت فرهنگی هر شهرستان با توجه به ظرفیت‌های موجود هر منطقه به صورت متفاوت تدوین می‌شود، گفت: از تمام نخبگان فرهنگی، هنری و قرآنی برای این مهم استفاده می‌شود.

انتهای پیام
captcha