برگزاری ۴۶ برنامه فرهنگی و هنری همزمان با هفته دولت در گلستان
کد خبر: 4080208
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بیان کرد:

برگزاری ۴۶ برنامه فرهنگی و هنری همزمان با هفته دولت در گلستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان گفت: همزمان با هفته دولت ۴۶ برنامه فرهنگی و هنری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان برگزار می‌شود.

رعیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، محمد رعیت، مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان امروز، ١ شهریور در قرارگاه خبری شهید همدانی گفت: همزمان با هفته دولت ۴۶ برنامه فرهنگی و هنری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان به اقدامات انجام شده توسط اداره فرهنگ و  ارشاد گلستان اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته اکران فیلم فجر به منظور عدالت در اکران فیلم در مناطق محروم توانستیم ۱۱۸ اکران در مناطق محروم داشته باشیم.

رعیت بیان کرد: تاکنون  ۹۰۰ نفر از اصحاب هنر و رسانه عضو صندوق هنر می‌باشند که از این تعداد ۸۰۰ نفر از بیمه تامین اجتماعی برخوردار بوده و سرانه حمایتی شامل آنها می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری  ١٠ مورد مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی در هفته دولت خبر داد و گفت: برگزاری  کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی، تجلیل از همکاران و کارکنان، تهیه و تولید محتوا و تبلیغات محیطی و افتتاح مجتمع فرهنگی هنری آزادشهر از جمله اقداماتی که انجام شده است.

رعیت به ساخت و تکمیل ۶ مجتمع فرهنگی هنری در گلستان اشاره کرد و گفت: یکصد و ٨٠ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور برای تکمیل و تجهیز ساختمان‌های نیمه تمام و مجتمع های فرهنگی هنری استان مصوب شد که بخشی از آن تخصیص یافته است.

 

 

انتهای پیام
captcha