کرمان جزو مقاصد مهم گردشگران داخلی و خارجی می‌شود
کد خبر: 4079317
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

کرمان جزو مقاصد مهم گردشگران داخلی و خارجی می‌شود

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان بیان کرد: استان کرمان به زودی جزو مقاصد سفر گردشگران داخلی و خارجی و یکی از اضلاع گردشگری کشور خواهد شد.

فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، فریدون فعالی، مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: این استان به‌زودی با ورود تور‌گردان‌ها و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی بزرگ کشور جزو مقاصد مهم گردشگران داخلی و خارجی می‌شود.

وی از سفر دو روزه معتبرترین تورگردان‌های کشور به کرمان خبر داد و افزود: این تورگردان‌ها با هدف بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان کرمان و بستن بسته‌های سفر برای ارائه به مهمان‌های داخلی و خارجی به این استان سفر کرده‌اند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: در این فم تور از ظرفیت‌های گردشگری همچون باغ شاهزاده، شهر ماهان، خانه‌های تاریخی، بازار تاریخی، موزه‌ها و ... شهر کرمان بازدید شد.

وی با بیان اینکه استان کرمان به‌زودی جزو مقاصد سفر گردشگران داخلی و خارجی و یکی از اضلاع گردشگری کشور خواهد شد، با اشاره اینکه این تورگردان‌ها به صورت آزمایشی در هتل وکیل اقامت داشتند که بسیار برای آن‌ها جالب بود بیان کرد: این تورگردان‌ها عقیده داشتند که علاوه بر بازدید از جاذبه‌های بکر و منحصر به فرد گردشگری باید گردشگران از اقامت خوبی هم برخوردار باشند که خوشبختانه این استان دارای این شرایط است.

فعالی گفت: خوشبختانه در نوروز ۱۴۰۲ میزبان تعداد زیادی از گردشگران در استان کرمان خواهیم بود زیرا با انجام این فم تور زمینه حضور آن‌ها فراهم خواهد شد.

انتهای پیام
captcha