جهاد تبیین پیشرفت کشور توسط جوانان انجام شود
کد خبر: 4072516
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

جهاد تبیین پیشرفت کشور توسط جوانان انجام شود

استاندار فارس بر انجام جهاد تبیین پیشرفت کشور و خدمات نظام اسلامی پس از انقلاب توسط جوانان تاکید کرد و گفت: تحولات و توسعه بعد از انقلاب اسلامی در ایران باید به نسل جوان گفته شود تا از تحریف تاریخ و دستآوردهای جمهوری اسلامی توسط دشمنان جلوگیری شود.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 31 تیرماه در همایش سراسری «دختران حاج قاسم سلیمانی» با بیان اینکه مشکلات کشور با جوانان حل می‌شود، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مخصوص جوان‌های کشور است که چگونه باید مدیران از این قشر جامعه کمک بگیرند.

وی، اولویت‌های جوانان را برشمرد و افزود: حضور نوجوانان و جوانان امروز در فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است. تأثیرگذارترین فرد و گروه بر جوانان، همسانان هستند و نزدیک‌ترین افراد از نظر گروه سنی، فکری و ... تأثیرگذاری بیشتری دارند.

استاندار فارس با بیان اینکه جوانان باید خود را روز به روز با علم و دانش قوی کنند، گفت: احصا و حل مسائل توسط جوانان بسیار می تواند راه‌گشا باشد.

ایمانیه، حضورجوانان گام دومی را در عرصه جهاد تبیین لازم و ضروری دانست و افزود: «رفتار با سلیقه» یکی از ۵ نکته فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین بوده و با علم روز و ادبیات مورد پسند جوانان باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقاط درخشان موجود معرفی شود تا با امیدآفرینی برای نیل به توسعه کشور تلاش‌های لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه انسان با انگیزه، توکل و ایمان به خداوند دشمن را شکست می‌دهد، بیان کرد: مقاومت در برابر دشمنان و پیروزی نهایی، ناشی از ایمان قوی است.

ایمانیه از جوانان خواست تا پس از احصای مشکلات، روش‌های حل آن را پیدا کنند و ادامه داد: شبهات ذهن قشر جوان کشور در عرصه‌های اعتقادی، ملی و مذهبی و... باید توسط جوانان گام دومی پاسخ داده شود.

نماینده عالی دولت در فارس، بهترین مبلغ «حجاب» را دختران و بانوان دانست و ادامه داد: مهم‌ترین حُسن حجاب که خداوند متعال مقرر کرده، استحکام خانواده است و توجه به خانواده برای توسعه همه جانبه کشور توسط علم به اثبات رسیده است؛ بنابراین بانوان باید در گسترش فرهنگ حجاب نقش خود را ایفا کنند.

وی بخشی از سخنان خود را به فروپاشی کانون خانواده در کشورهای غربی با سبک زندگی های غلط اختصاص داد و بر معرفی فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی به جهانیان تاکید کرد.

ایمانیه با بیان اینکه مسائل اجتماعی مخصوصا برای مدیران نیاز به تبیین دارد، افزود: برای جلوگیری از انحراف مدیران و راهنمایی صحیح، پیشنهادات و نظر جوانان در خصوص مسائل مختلف با یک سلیقه خوب به مدیران منتقل شود تا تصمیم‌گیری در ابعاد کلان بهتر صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha