بررسی موضوع «تربیت معنوی خانواده در عصر تکثر متولیان تربیت»
کد خبر: 4071863
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

بررسی موضوع «تربیت معنوی خانواده در عصر تکثر متولیان تربیت»

بیست و چهارمین پیش نشست اولین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی با موضوع «تربیت معنوی خانواده در عصر تکثر متولیان تربیت» برگزار می‌شود.

نشست تخصصی «تربیت معنوی خانواده در عصر تکثر متولیان تربیت»به گزارش ایکنا، بیست و چهارمین پیش نشست حضوری و آنلاین اولین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی با موضوع «تربیت معنوی خانواده در عصر تکثر متولیان تربیت» با همکاری مشترک پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.

این پیش نشست با سخنرانی عاصمه قاسمی، دکترای جامعه‌شناسی از دانشگاه ناتینگهام انگلستان، مدیر گروه علوم اجتماعی دانشگاه علوم و تحقیقات و خدیجه ذوالقدر، دکتری مطالعات ادیان از دانشگاه کنکوردیا کانادا و عضو هیئت علمی گروه مطالعات زنان دانشگاه علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند روز شنبه یکم مردادماه، ساعت ۱۰ به صورت مجازی از طریق لینک https://daanaan.daan.ir در این پیش نشست شرکت کنند یا به نشانی تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، دانشکده ادبیات علوم انسانی و اجتماعی، طبقه ۴ جنوبی سالن دکتر حسابی مراجعه کرده و به صورت حضوری در این پیش نشست شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha