بهره‌مندی 20 هزار نفر از نیازمندان فارس از برنامه‌های اوقات فراغت
کد خبر: 4071160
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

بهره‌مندی 20 هزار نفر از نیازمندان فارس از برنامه‌های اوقات فراغت

مدیرکل کمیته امداد فارس از بهره‌مندی 20 هزار نفر از مددجویان این نهاد از برنامه‌ها و آموزش‌های متنوع اوقات فراغت تا پایان تابستان سال جاری خبر داد.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 25 تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از وظایف مهم کمیته امداد در ارتقای شاخصه‌های فرهنگی، غنی‌سازی اوقات فراغت مخاطبین تحت حمایت این نهاد است.

وی با بیان اینکه واحد فرهنگی کمیته امداد برای تابستان مددجویان تحت حمایت برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است، افزود: این برنامه‌ها شامل مهارت‌آموزی در ابعاد فنی، فرهنگی و تربیتی، آموزش قرآن، مهارت‌های زندگی، ورزشی و ... است که تمامی گروه‌های سنی جامعه هدف می‌توانند به طور رایگان از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند.

موصلی با تصریح اينكه 11 کانون دائم فرهنگی - تربیتی ولایت در سطح استان برای برگزاری کلاس‌های تابستانی فعالیت دارند، اضافه کرد: علاوه بر این مراکز،  1129 کانون فرهنگی ـ هنری مساجد، کانون پرورش فکری کودکان و آموزش و پرورش نیز با امداد در این زمینه همکاری دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان تابستان امسال تعداد 20 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند.

وی در پایان گفت: در ادامه و تکمیل آموزش‌ها و پر بارتر کردن اوقات فراغت مددجویان، مقرر است تا پایان تابستان امسال تعداد 440 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان در قالب اردوهای سراسری با اعتبارات دولتی و تعداد 1000 نفر از سرپرستان خانوار تحت حمایت به شهر مقدس در قالب اردوهای شوق زیارت با کمک خیرین اعزام شوند.

انتهای پیام
captcha