مخاطب‌شناسی در ترویج عفاف و حجاب امری ضروری است
کد خبر: 4071011
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶

مخاطب‌شناسی در ترویج عفاف و حجاب امری ضروری است

امام جمعه کاشمر با تأکید بر مخاطب‌شناسی در ترویج عفاف و حجاب، گفت: ترویج عفاف و حجاب باید به صورت مردمی برگزار شود.

مخاطب شناسی در ترویج عفاف و حجاب ضروری استبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام جواد طاهری، امام جمعه کاشمر امروز 24 تیرماه، در افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب که در محل نگارخانه ارشاد شهرستان کاشمر برگزار شد، اظهار کرد: منشور ترویج عفاف و حجاب در این شهرستان باید تدوین شود.

وی حجاب را تنها یک پوشش و نمادی برای ترویج مذهب ندانست و عنوان کرد: همان‌طور هم که امام خمینی(ره) فرمودند: «حجاب پرچم اسلام ناب محمدی است» و به همین خاطر دشمنان نمی‌خواهد حجاب در دنیا ترویج شود.

طاهری تأکید کرد: خواهران محجبه باید پناهگاهی برای دختران و زنانی باشند که نسبت به موضوع حجاب بی‌توجه هستند، نباید تلاش کنند که در برابر چنین افرادی بایستند.

امام جمعه کاشمرترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه امروز را یکی از ضرورت‌ها دانست و گفت: مخاطب‌شناسی در ترویج عفاف و حجاب ضروری است.

طاهری تصریح کرد: بدون شک هرچه حجاب و عفاف در جامعه بیشتر تضعیف شود، به همان میزان نهاد خانواده ضعیف‌تر و سست‌تر خواهد شد.

در این مراسم رضاپور، مسئول نمایشگاه عفاف و حجاب نیز گفت: در این نمایشگاه انواع چادرها، روسری، مانتو، ساق دست و... در معرض بازدید عموم قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا پایان تیرماه در دو شیفت صبح و بعدازظهر دایر خواهد بود، ارتقاء عفاف و حجاب را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه دانست و گفت: حدود 90درصد محصولات نمایشگاه عفاف و حجاب در خود شهرستان کاشمر تولید شده است.

رضاپور خاطرنشان کرد: در حوزه تأمین پارچه توانسته‌ایم با کارخانجات دیگر استان‌ها ارتباط برقرار کنیم و پارچه ایرانی را در راستای حمایت از تولید داخل با قیمت مناسب تهیه کنیم.

انتهای پیام
captcha