مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در تهیه لوازم‌التحریر دانش‌آموزان نیازمند
کد خبر: 4070671
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در تهیه لوازم‌التحریر دانش‌آموزان نیازمند

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کرمان از مشارکت این ستاد در تأمین لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کمتر برخوردار استان در ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲ خبر داد.

محمدعلی روح‌اللهی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کرمان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، محمدعلی روح‌اللهی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کرمان، امروز، ۲۲ تیرماه در دیدار مشاوران اجرایی و بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: آموزش و پرورش مهمترین و حساس‌ترین دستگاه اجرایی کشور است که نقش مؤثری در تربیت نیروی انسانی متعهد برای آینده کشور دارد.

وی با اشاره به توزیع سالانه بیش از ۱۵ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان کرمان، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کرمان در تأمین لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کمتر برخوردار در ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲ مشارکت می‌کند.

روح‌اللهی با بیان اینکه تاکنون یک‌ هزار و ٧٨٠ مدرسه به همت بنیاد برکت این ستاد در کشور ساخته شده که از این تعداد ٧۶ مدرسه در استان کرمان به بهره‌برداری رسیده و تحویل آموزش و پرورش شده است، افزود: ساخت فضای آموزشی استاندارد و مطلوب در مناطق محروم استان از اولویت‌های اصلی ستاد در استان است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی‌(ره) از ارائه خدمات دندانپزشکی به فرهنگیان و دانش‌آموزان در شهرستان‌های کرمان، منوجان، زرند و راور خبر داد و گفت: اعتبارات ویژه‌ای نیز برای اشتغال‌زایی والدین دانش‌آموزان از طرف ستاد در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام
captcha