برنامه‌های پایگاه تابستانه فرهنگسرای قرآن به مناسبت دهه ولایت
کد خبر: 4070260
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

برنامه‌های پایگاه تابستانه فرهنگسرای قرآن به مناسبت دهه ولایت

کانون جهادی فرهنگسرای قرآن، برنامه‌هایی را در دهه ولایت برگزار می‌کند.

اوقات فراغت کودکان و نوجوانانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای قرآن، این مرکز با توجه به فصل تابستان و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، برنامه‌های متنوعی را در پایگاه تابستانه کانون جهادی ترنج با شعار «روی خط زندگی» برگزار می‌کند.

کارگاه صدای پای دوست با موضوع تئاتر و سرودهای ملی مذهبی آئینی ویژه دختران از اولین اتفاقات مهمی بود که تابستان امسال رقم خورد. این کارگاه با حضور دو مربی حرفه‌ای رشته تئاتر خانم‌ها علی یاری و رضازاده از اول تیرماه تا پایان مرداد در سالن هدی هفته‌ای سه جلسه برپا می‌شود.

اولین خروجی این کارگاه، نمایش زیبای «غدیر خم» است که به مدت چهل دقیقه و توسط هفت هنرجوی دختر اجرا می‌شود.

از برنامه‌های دیگر پایگاه تابستان فرهنگسرای قرآن می‌توان به برگزاری کارگاه‌های مهارتی و آموزشی اشاره کرد که با حضور مربیان مجرب سعی در تربیت نوجوانان دارد. این کارگاه‌ها همه روزه از ساعت 9 تا 13 در فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود.

از این کارگاه‌ها با عناوین ترفندهای مادرانه، موشن‌گرافی، میناکاری روی سفال، نقاشی و ... می‌توان نام برد.

«‌فضای فیض» نام برنامه‌ کانون رایه‌الزهرا(س) به مناسبت دهه ولایت است. این برنامه با برپایی ایستگاه صلواتی،‌ مولودی‌خوانی و نمایشگاه در 23 تیرماه از ساعت 17 تا 19 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای بهره‌گیری از این برنامه‌ها می‌توانند همه روزه از ساعت 9 تا 13به فرهنگسرای قرآن در خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری، نبش خیابان شهید کاظمی مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha