احداث 92 واحد مسکونی برای نیازمندان فارس
کد خبر: 4068984
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

احداث 92 واحد مسکونی برای نیازمندان فارس

طبق اعلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس منطبق با تفاهم‌نامه مشترک با بنیاد مستضعفان و سپاه، برای احداث 10 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان، 92 واحد مسکونی برای نیازمندان استان فارس احداث و تکمیل شد.

 مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد استان فارس امروز، 14 تیرماه با بیان اینکه در 4 ماهه امسال 855 خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است، افزود: به منظور تعمیر، تکمیل و بازسازی این تعداد خدمت عمرانی در استان، اعتباری به میزان 124 میلیارد و 950 میلیون ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: در مدت مذکور 291 واحد مسکن روستایی و شهری در استان مورد تعمیرات جزئی و کلی قرار گرفتند. همچنین برای 337 واحد مسکن مددجویی در استان حمام، سرویس بهداشتی و لوله کشی گاز احداث شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس تصریح کرد: تفاهم‌نامه مشترکی فی ما بین کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت 10 هزار واحد مسکونی نیازمندان به امضا رسیده بود که 92 واحد آن جهت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس احداث و تکمیل شده است.

انتهای پیام
captcha