افتتاح هیئت‌های صلح در حرم شاهچراغ(ع) و علی‌بن حمزه(ع) شیراز
کد خبر: 4065749
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

افتتاح هیئت‌های صلح در حرم شاهچراغ(ع) و علی‌بن حمزه(ع) شیراز

دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه فارس در تشریح برنامه‌های این هفته در استان از افتتاح هیئت‌های صلح در حرم‌های مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و حضرت علی‌بن حمزه(ع) شیراز خبر داد.

نشست خبری هفته قوه قضائیه در فارس به گزارش ایکنا از فارس، ارسلان اشرافی، دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در فارس امروز، 31 خردادماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز به تشریح برنامه‌های هفته قوه قضائیه پرداخت و گفت: شعار امسال هفته قوه قضاییه «قوه قضاییه در مسیر تحول و خدمت به مردم» انتخاب شده است.

وی، برگزاری سه همایش عمده از جمله تحلیل و آسیب‌شناسی آراء از منظر حقوقی و فقهی با حضور رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه، رونمایی از جلد چهارم اندیشه‌های قضایی فارس، افتتاح پژوهشگاه مشترک دانشگاه شیراز و وقوه قضاییه، امضای تفاهم نامه سه جانبه بین دادگستری، پژوهشگاه و دانشگاه شیراز و همایش یاوران صلح و افتتاح هیئت‌های صلح در حرم مطهر علی‌بن حمزه(ع) و شاهچراغ(ع) را بخشی از این برنامه‌ها اعلام کرد.

اشرافی گفت: برگزاری همایش تجلیل و بزرگداشت قضات و کارمندان برتر و بازنشسته دادگستری فارس، برگزاری نشست ناگفته‌های حزب (بازخوانی پرونده ترور شهدای تیرماه) با حضور رئیس دیوان عالی کشور، برپایی نمایشگاه شهدای هفت تیر، برگزاری جشنواره فناوری و تجلیل از حوزه‌های قضایی برتر از دیگر برنامه‌های این هفته هستند.

وی همچنین دیدار با نماینده ولی‌فقیه در فارس، حضور در گلزار مطهر شهدا، دیدارهای مردمی، برگزار میز خدمت، دیدار با زندانیان و ملاقات با زندانیان، سخنرانی در خطبه‌های قبل از نمازجمعه شیراز، برگزاری وبینارهتی گام دوم انقلاب، بررسی حقوقی حادثه هفتم تیر و ارائه مشاوره رایگان در اماکن حقوقی را از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha