حق خوزستان بیش از خدمات ارائه شده به این استان است
کد خبر: 4062799
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
حجت‌الاسلام قمی:

حق خوزستان بیش از خدمات ارائه شده به این استان است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه متعهدیم خوزستان را بیش از پیش و آن‌طور که حقش است، جدی بگیریم، گفت: متوجهیم آنچه حق این استان است بیش از آن چیزی است که از دست ما برآمده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمیبه گزارش ایکنا از خوزستان مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان امروز، چهارشنبه، 18 خرداد در تالار شهید جمال‌پور اهواز برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم با اشاره به حادثه متروپل گفت: در ابتدای جلسات‌ از عزیزان از دست رفته در حادثه متروپل آبادان یاد می‌کنیم و برای بازماندگان آن‌ها از خداوند درخواست صبر مسئلت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه عهد می‌کنم این جملات را که می‌گویم در رفتار ما قابل رؤیت و ارزیابی باشد، گفت: جهاد تبیین را جدی گرفتیم و از معلمان، دانشجوها، استادان دانشگاه، مداحان، اهل قرآن توقع داریم در جهاد تبیین، محیط پیرامون خود را روشن کنند.

قمی با بیان اینکه امروز زمانه جهاد تبیین است، با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی در این خصوص گفت: این فریضه توسط همه ما جدی گرفته خواهد شد. برای این موضوع، علما و روحانیت و همه سرمایه‌هایی که در جهاد تبیین باید مؤثر واقع ‌شوند را جدی گرفتیم. رهبر انقلاب فرمودند، هیئت، کانون جهاد تبیین است، پس باید آن را جدی بگیریم. مکتب امام را جدی گرفتیم. حرف متفاوت این انقلاب را که لبّ آن مکتب امام است، جدی گرفتیم. مردم را هم جدی گرفتیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: در ستاد متعهد هستیم که خوزستان را بیش از پیش و آن‌طور که حقش است، جدی بگیریم. متوجه هستیم آنچه حق این استان است بیش از آن چیزی است که از دست ما برآمده است. هرگونه خدمتی از دستمان برمی‌آید در این خطه به جهات عدیده مهم بیش از پیش جدی می‌گیریم.

قمی در پایان با بیان اینکه قدردان زحمات آقای نبی‌زاده هستیم، گفت: اخوان‌صباغ با تجارب کشوری در استان حضور پیدا کرده است. می‌خواهیم یک قدم جلو برویم و مؤثرتر و مفیدتر خدمت کنیم تا بتوانیم در سال‌های پیش رو این اهتمام را به ارزیابی بنشینیم.

انتهای پیام
captcha