آغاز ثبت‌نام رایگان دوره‌های تخصصی حفظ قرآن
کد خبر: 4062589
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

آغاز ثبت‌نام رایگان دوره‌های تخصصی حفظ قرآن

مدیر مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع) از آغاز ثبت‌نام دوره‌های تخصصی حفظ یک ساله و دو ساله قرآن کریم در تمامی شعب این مؤسسه در نقاط مختلف کشور خبر داد.

محمدرضا قلیچ خانی، مدیر مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع) محمدرضا قلیچ خانی، مدیر مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از آغاز ثبت‌نام دوره‌های تخصصی حفظ یک ساله و دو ساله قرآن کریم در تمامی شعب این مؤسسه در نقاط مختلف خبر داد و گفت: ثبت‌نام در این دوره‌ها تا 31 خردادماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: دوره‌های تخصصی حفظ قرآن این مجموعه به صورت غیر شبانه‌روزی(روزانه) و در 2 واحد بانوان و آقایان از سن ۱۱ سال به بالا برگزار می‌شود که طرح یک‌ساله و دو ساله به صورت رایگان هستند.  

قلیچ خانی بیان کرد: این دوره‌ها به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شوند که متقاضیان می‌توانند با ارسال نام و نام خانوادگی و نام شهر خود به شماره 09910991791 در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع) بزرگترین مرکز تخصصی حفظ و تثبیت روزانه قرآن در جنوب کشور است که دوره‌های تخصصی حفظ و مفاهیم کاربردی قرآن را بر اساس متد علمی روز هم در بستر فضای مجازی و هم حضوری دنبال می‌کند. در بستر فضای مجازی این مؤسسه در 23 استان و 2 کشور ترکیه و آلمان و به صورت حضوری نیز در 4 استان جنوب کشور فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
captcha