ایجاد بیش از ۸ هزار فرصت شغلی در خراسان‌جنوبی تا پایان سال‌ جاری
کد خبر: 4060689
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

ایجاد بیش از ۸ هزار فرصت شغلی در خراسان‌جنوبی تا پایان سال‌ جاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی از هدف‌گذاری بیش از هشت هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت و خانوارهای نیازمند در سال جاری خبر داد و بیان کرد: به این منظور بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سال ۱۴۰۱ اختصاص داده شده است.

محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، امروز، 9 خردادماه در جمع کارکنان این اداره‌کل اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه‌های منعقده با سازمان فنی و حرفه‌ای، جهاددانشگاهی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و سایر مؤسسات حرفه‌آموزی، مقرر شده است امسال بیش شش هزار مددجوی کمیته امداد آموزش‌های مهارتی اشتغال و حرفه‌آموزی را کسب خواهند کرد.

وی بیان کرد: ما به دنبال وضعیت‌سنجی اشتغال در هر منطقه از استان براساس ظرفیت‌های بومی و بازارهای کسب و کار هستیم تا بتوانیم مناسب با نیاز و منطبق با بازار شغل پایدار برای مددجویان ایجاد کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی یادآور شد: در سال گذشته با همکاری خوب بانک‌های عامل در سطح استان، شش هزار و 546 فرصت شغلی در استان ایجاد شد و برای اجرای این تعداد فرصت شغلی، بالغ بر ۲۴۱ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام
captcha