خانواده معلم شهید عبدالله‌زاده زرندی تجلیل شدند
کد خبر: 4055551
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵

خانواده معلم شهید عبدالله‌زاده زرندی تجلیل شدند

به‌مناسبت بزرگداشت هفته معلم، امام جمعه زرند به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با خانواده معلم شهید مهدی عبدالله‌زاده دیدار و از خانواده شهید تجلیل کردند.

تجلیل از خانواده معلم شهید عبدالله‌زاده زرندی

به گزارش ایکنا از کرمان، به مناسبت بزرگداشت هفته معلم، امام جمعه زرند به همراه جمعی از مسئولین شهرستان امروز، ۱۸ اردیبهشت‌ماه با خانواده معلم شهید مهدی عبدالله‌زاده دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید فرهنگی، از خانواده شهید تجلیل کردند.

حجت‌الاسلام مهدی شجاعی، امام جمعه زرند در این دیدار با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت جامعه اسلامی هستند گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون فداکاری، ایثار و از خود گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده گرانقدر شهدا است.

سیدرضا حسینی‌نژاد، سرپرست فرمانداری زرند نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با خانواده معلم شهید عبدالله‌زاده گفت: در حقیقت شهدا انسان‌های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آن‌ها وظیفه هر انسانی است که نسبت به خون شهدا ادای دین می‌کند.

سرهنگ اکبر کردی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند نیز در این دیدار گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا روحیه ولایتمداری و دفاع از کشور را تقویت می‌کند. شهدا برترین پیروان راه امام راحل(ره) و ولایت فقیه بودند و امروز این رسالت سنگین برعهده همه ما است که با حفظ و انسجام بیش از پیش از فرامین مقام معظم رهبری اطاعت کنیم.

عبدالوحید جعفری، مدیر آموز و پرورش زرند هم با بیان اینکه خانواده معظم شهدا کار بزرگی را انجام داده و به وظیفه خود به نحو احسنت عمل کردند، افزود: ما معلمان در گسترش فرهنگ غنی ایثار و شهادت مسئولیت بسیار بزرگی بر دوش داریم و باید در راستای گسترش فرهنگ شهید و شهادت در جامعه به‌ویژه در میان نسل جوان تمام تلاش خود را به‌کار ببندیم.

گفتنی است، شهید مهدی عبدالله‌زاده، در تاریخ ۴ دی‌ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای۴ در جزیره ام‌الرصاص در سن ۲۲ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر این معلم شهید سالیان سال در آن جزیره ماند و با تلاش گروه‌های تفحص پیکر مطهر شهید پس‌از ۲۹ سال، در سال ۱۳۹۴ همراه با سایر شهدای غواص شناسایی و به وطن بازگشت. کتاب «پرواز از ام‌الرصاص» خاطرات ارزشمند این معلم شهید است که در این دیدار به مسئولین اهدا شد.

انتهای پیام
captcha