ادای احترام به اولین شهید مدافع سلامت سمنان
کد خبر: 4055383
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

ادای احترام به اولین شهید مدافع سلامت سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور بر مزار شهید «اکبر ناظری‌پور» مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادای احترام کرد.

ادای احترام به اولین شهید مدافع سلامت سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشکاه علوم پزشکی سمنان، کامران قدس، رئیس این دانشگاه عصر روز گذشته، 17 اردیهشت همزمان با آغاز هفته سلامت، با حضور بر مزار اولین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مقام شهید اکبر ناظری‌پور ادای احترام کرد. 

وی با بیان اینکه اقدامات مدافعان سلامت در مقابله و مدیریت با کووید 19 بسیار مؤثر و مهم است افزود: با توجه به اینکه حوزه بهداشت در امر پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها بسیار تأثیرگذار است و این حوزه با غربالگری، شناسایی، پیگیری موارد مثبت و واکسیناسیون خدمات ارزنده ای در دوران مقابله با کرونا ویروس ارائه داده تصمیم گرفتیم در اولین روز از هفته سلامت با حضور در این خانه بهداشت، آغاز هفته سلامت را در کنار بهورز و نیروهای این منطقه گرامی بداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان به اتفاق هیئت همراه از خانه بهداشت بیابانک بازدید و در جریان وضعیت سلامت مردم این روستا و روند ارائه خدمات بهداشتی به مردم قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha