مردم اقدامات دولت سیزدهم را رصد کنند
کد خبر: 4053102
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
رئیس جمهور:

مردم اقدامات دولت سیزدهم را رصد کنند

رئیس جمهور گفت: وزرا در جای جای استان قزوین حضور دارند و امشب در شورای اداری مصوبات سفر اعلام خواهد شد تا اصحاب رسانه و مردم در جریان قرار بگیرند، زیرا مردم بهترین ناظرینی هستند که می‌توانند اقدامات دولت را رصد کنند.

سید ابراهیم رئیسی

به گزارش ایکنا از قزوین، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در بدو ورود به استان قزوین، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قزوین استانی تاریخی است و در عرصه‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب خوش درخشیده است، شخصیت‌های نامداری در قزوین بوده‌اند، شهید ابوترابی چهره نامدار مقاومت و الهام بخش به همه آزادگان بود.

وی افزود: استان قزوین دارای ظرفیت‌های بسیاری است و در حوزه‌های مختلف صنعت و کشاوری قطب محسوب می‌شود، از همه مهمتر ظرفیت نیروی انسانی تحصیلکرده و کارآمد است که در استان قزوین وجود دارد.

رئیسی تصریح کرد: وزرا در جای جای استان حضور دارند و امشب در شورای اداری مصوبات سفر اعلام خواهد شد تا اصحاب رسانه و مردم در جریان قرار بگیرند، زیرا این‌ها بهترین ناظرینی هستند که می‌توانند اقدامات دولت را رصد کنند.

وی افزود: کمبودهایی در استان وجود دارد که مردم از آن‌ها رنج می‌برند لذا طی تماس با مسئولین استان مشکلات و کاستی‌ها را جویا شدم و اولویت‌ها مشخص شده است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در سفر به استان‌ها مسائل با اولویت را شناسایی می‌کنیم، در دور اول سفرها همه مشکلات دیده و شناسایی می‌شود و نسبت به رفع سریع آن‌ها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha