برگزاری تور گردشگری میراث انقلاب در گیلان
کد خبر: 4050723
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

برگزاری تور گردشگری میراث انقلاب در گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان، با اشاره به اهمیت حفظ، ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و ظرفیت‌های قابل توجه حوزه شاهد و ایثارگر استان گیلان، گفت: تور گردشگری میراث انقلاب در گیلان برگزار می‌شود.

تور گردشگری میراث انقلاب در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، ولی جهانی،مدیرکل میراث فرهنگی گیلان امروز، 30 فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران، از برگزاری تور گردشگری میراث انقلاب در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: این تور به منظور بازدید از مزار شهدا و مکان‌های با اهمیت در تاریخ انقلاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت حفظ، ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و ظرفیت‌های قابل توجه حوزه شاهد و ایثارگر استان گیلان، تصریح کرد: با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مقرر شد تا نسبت به راه‌اندازی موزه شهدای گیلان اقدامات لازم انجام شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان ادامه داد: همچنین مقرر شد تا با جمع‌آوری مستندات لازم، پرونده ثبت مزار شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی در فهرست آثار ملی کشور تهیه شود.

جهانی اضافه کرد: تشکیل کارگروه مشترک میراث فرهنگی و بنیاد شهید استان با محوریت تهیه پرونده محل وقوع رویدادهای تأثیرگذار در روند شکل‌گیری انقلاب‌ اسلامی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha