ورود هر گردشگر به تویسرکان ۶ اشتغال‌زایی به دنبال دارد
کد خبر: 4050618
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱

ورود هر گردشگر به تویسرکان ۶ اشتغال‌زایی به دنبال دارد

شهردار تویسرکان با بیان اینکه شهرستان تویسرکان با توجه به ظرفیت‌های خدادادی می‌تواند زیباترین شهر استان و غرب کشور باشد و از این ظرفیت می توان در توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصاد شهرستان کمک کرد گفت: ورود یک نفر گردشگر ۶ اشتغالزایی را به دنبال دارد.

محمد حسین‌پور شهردار تویسرکانبه گزارش ایکنا از همدان، محمد حسین‌پور شهردار تویسرکان امروز ۲۹ فروردین‌ماه، در مراسم افتتاحیه کارگاه‌های تولید انواع محصولات بتنی اظهار کرد: شهرستان تویسرکان با توجه به ظرفیت‌های خدادادی می‌تواند زیباترین شهر استان و غرب کشور باشد و از این ظرفیت می‌توان در توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصاد شهرستان کمک کرد، گفت: ورود یک نفر گردشگر ۶ اشتغالزایی را به دنبال دارد.

وی در بیان ارزش کار و اشتغالزایی بیان کرد: فردی که کار داشته باشد احساس غرور کرده و ارزش دارایی‌های شهر را نیز بیشتر می‌داند.

حسین‌پور ادامه داد: همت، شوق و مقاومت کارکنان شهرداری در مقابل سختی‌های کار قابل تقدیر است از این رو جهت فعالیت‌های کارآمد باید به سمت اشتغالزایی و کاهش هزینه ها و مدیریت مستقیم کیفیت مصالح باشیم.

وی یادآور شد: تمام پروژه‌های که کار می‌کنیم تولیدات خودمان است و تقریبا ۷۰ درصد هزینه‌ها را کاهش دادیم و تصریح کرد کاهش هزینه‌ها به نوعی درآمد پایدار است.

شهردار تویسرکان با بیان اینکه در برنامه شهرداری فروش تولیدات محصولات بتنی به شهرداری‌های دیگر و پیمانکاران را در برنامه داریم، اعلام کرد: به احترام جایگاه مادر دریاچه در حال ساخت در میررضی به نام دریاچه مادر نام گذاری شده که دیواره آن با همین بلوک ه‌های تولید خودمان شروع می‌شود.

وی افزود: تا من در خدمت مردم هستم با کسی که بخواهد دودستگی ایجاد کند و باعث تفرقه شود و انرژی را هدر بدهد برخورد می‌شود، همه باید به فکر توسعه شهر تویسرکان باشیم خوشبختانه اکنون همه اعضای شورای شهر و شهردار همدل هستند.

حسین‌پور در پایان گفت: در صورت همراهی همه زیر یک دهه می‌توانیم تویسرکان را به جایگاه اصلی خود که نگین غرب کشور است برسانیم.

 

انتهای پیام
captcha