برپایی نمایشگاه قرآن به انگیزه و مدیریت قوی نیاز دارد
کد خبر: 4049397
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

برپایی نمایشگاه قرآن به انگیزه و مدیریت قوی نیاز دارد

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: برپایی نمایشگاه قرآن پس از دو سال وقفه به تلاش فراوان نیاز دارد که این تلاش فراوان مستلزم انگیزه و مدیریت قوی است.

آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد در حاشیه هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی در حسینیه سید محمدآقا در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با تقدیر از اقدامات دولت در زمینه واکسیناسیون و همت بلند در این زمینه اظهار کرد: در واقع با این اقدام زمینه را برای فعالیت‌های این چنینی آماده کرد یعنی حضور مردم در اجتماع و مردم هم استقبال کردند.

وی ادامه داد: در این دو سال کرونایی هم جمع‌های ما به دلیل کرونا تعطیل شد و هم مقداری تنبلی بر بخشی از جامعه ما عارض شد، امسال نمایشگاه به عنوان هشتمین نمایشگاه قرآنی استان شروع به کار کرده و طبیعی است که پس از دو سال باید تلاش فراوان خواسته باشد و این تلاش فراوان به انگیزه قوی نیاز  دارد و البته مدیریت قوی را می‌طلبد که در مدیرکل جدید وجود دارد.

مدرسی با تقدیر و تشکر از مدیران گذشته گفت: خواهشمندم مردم از تلاش مدیران امروز هم بازدید داشته و در این جمع‌ها و نمایشگاه حضور یابند.

 

انتهای پیام
captcha