افتتاح بازارچه محصولات تولیدی مددجویان در نمایشگاه رمضان همدان
کد خبر: 4049100
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

افتتاح بازارچه محصولات تولیدی مددجویان در نمایشگاه رمضان همدان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان از افتتاح بازارچه عرضه محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) این استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

شهرام عابدی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدانشهرام عابدی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از عرضه محصولات تولیدی مددجویان در نمایشگاه رمضان به‌مناسبت این ماه مبارک در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) خبر داد و گفت: این بازارچه از روز 27 تا 31 فروردین در 14 غرفه فعالیت خواهد کرد و بازدید برای عموم از ساعت 17 تا 24 آزاد است.

وی هدف از راه‌اندازی این بازارچه را معرفی و ارائه خدمات کمیته امداد و در رأس آن توانمندی مددجویان در بخش اشتغال و خودکفایی اعلام کرد و افزود: 14 طرح خودکفایی کمیته امداد همدان در این بازارچه شرکت می‌کند.

عابدی بیان کرد: کفش، لباس، بدلیجات، عرقیات گیاهی، فرش، مواد غذایی، جواهرسازی، سفال از جمله طرح‌هایی هستند که در این بازارچه برای فروش به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اشتغال‌زایی برای مددجویان می‌تواند آن‌ها را به نیروهای مولد تبدیل کند، اظهار کرد: اشتغال پایدار مددجویان زمینه‌ساز توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است و سبب خروج آن‌ها از چرخه حمایتی می‌شود. بازارچه عرضه محصولات به‌صورت هم‌زمان در شهرستان‌های تابعه استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha