ضرورت هماهنگی گروه‌های جهادی کرمان
کد خبر: 4042680
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

ضرورت هماهنگی گروه‌های جهادی کرمان

استاندار کرمان با بیان اینکه گروه‌های جهادی در استان کرمان نقش برجسته‌ای دارند، گفت: خلاء ناهماهنگی بین گروه‌های جهادی محسوس است که بسیج سازندگی می‌تواند هم افزایی لازم را بین این گروه‌ها در استان ایجاد کند.

علی زینی وند استاندار کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، علی زینی‌وند، استاندار کرمان امروز ۲۲ اسفندماه در جلسه گروه‌های جهادی که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد، با گرامیداشت روز شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: مکتب شهید سلیمانی امروز به عنوان الگویی برای فعالیت در زمینه‌های مختلف از جمله در کنار مردم بودن به ما درس می‌آموزد.

وی ادامه داد: در استان هماهنگی و هم‌افزایی خیلی خوبی وجود دارد و به همت سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی، اشتغالزایی و آبرسانی اقدامات موثر و بی‌نظیری انجام شده است و در هماهنگی گروه‌های جهادی به ویژه در دوران کرونا نیز در کنار ما بودند.

استاندار کرمان با بیان اینکه سپاه در کنار نهادهای دیگر از جمله ارتش در مناطق سیل‌زده فعالیت‌های خوبی داشت، بیان کرد: گروه‌های جهادی در استان کرمان نقش برجسته‌ای دارند و شناخته شده هستند البته خلاء ناهماهنگی بین گروه‌های جهادی محسوس است که بسیج سازندگی می‌تواند هم افزایی لازم را بین این گروه‌ها در استان ایجاد کند.

زینی‌وند با اشاره به پتانسیل عظیم گروه‌های جهادی، و بیان اینکه این گروه‌ها می‌توانند کمک کننده دولت‌ها باشند و همه‌جا رد گروه‌های جهادی دیده می‌شود، تاکید کرد: بر اساس بخشنامه موجود همه دستگاه‌ها باید نهایت همکاری را با گروه‌های جهادی انجام دهند.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم از ظرفیت این گروه‌های جهادی برای محرومیت‌زدایی استفاده کنیم، به اقدامات این گروه‌ها در بعد از حوادث و سیل اخیر اشاره کرد و افزود: اقدامات استان کرمان در پس از سیل با همکاری همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادها خوب بوده است و سفر رئیس جمهور نیز به این مناطق دستاوردهای خوبی برای استان داشت.

انتهای پیام
captcha