تحقق رشد اقتصاد نیازمند استفاده از ظرفیت‌های راکد است
کد خبر: 4040439
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

تحقق رشد اقتصاد نیازمند استفاده از ظرفیت‌های راکد است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: تحقق رشد هشت درصدی اقتصاد نیازمند اهتمام جدی واحدهای مختلف، اقدامات هوشمندانه و برنامه‌ریزی شده و استفاده از ظرفیت‌های بلااستفاده است.

محمدفرشکاران، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمد فرشکاران، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، امروز، 14 اسفندماه، در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: تحقق رشد هشت درصدی اقتصاد نیازمند اهتمام جدی واحدهای مختلف، اقدامات هوشمندانه و برنامه‌ریزی شده و استفاده از ظرفیت‌های راکد است.

وی افزود: قصد ما این است که روند شاخص‌های کلان اقتصادی استان را بهبود بخشیم و در سال ۱۴۰۱ با استفاده از ظرفیت‌های موجود و توجه به منابعی که وارد استان می‌شود، لازم است با تشریک مساعی، وحدت رویه، استقبال از حضور سرمایه‌گذاران و استفاده بهینه از سرمایه‌های موجود مسیر توسعه را هموار کنیم.

فرشکاران اظهار کرد: با توجه به اینکه آذربایجان‌شرقی استانی ثروتمند محسوب می‌شود، در اعتبارات مربوط به محرومیت‌زدایی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی دارای ضریب کمتری بوده که این امر در تشدید وضعیت رکودی استان تأثیرگذار است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در هر صورت باید از تنازعات فکری برحذر باشیم و دست به دست هم دهیم و شاخص‌های اقتصادی استان را ارتقا دهیم.

انتهای پیام
captcha