تحول مدیریت مردمی در فارس شکل گیرد
کد خبر: 4040095
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

تحول مدیریت مردمی در فارس شکل گیرد

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر اینکه باید با نگاه انقلابی عمل کنیم، گفت: باید تحول در بخش مدیریت مردمی در استان شکل بگیرد و نقش روحانیت نیز باید متحول شود تا در اجرای امور فرهنگی بهتر پیش برویم.

آیت‌الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، ۱۲ اسفند در اولین همایش «خانواده متعالی» که در دانشگاه شیراز برگزار شد، با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب افزود: به فرموده مقام معظم رهبری تشکیل حکومت اسلامی، مقدمه تحولات دیگری بود که باید در جامعه ما رخ می‌داد.

وی با بیان اینکه طرح خانواده متعالی، قسمتی از تحول فرهنگی است که باید در جامعه ما رخ دهد زیرا فرهنگ بخشی از اهداف انقلاب ما بوده است، افزود: هم اکنون دو سال است که پیگیر اجرای این طرح در استان هستیم و در حال حاضر مدیریت فرهنگی و مدیریت تحول فرهنگی در این طرح مطرح است.

آیت‌الله دژکام در عین حال گفت: برای مدیریت و اجرای این طرح قطعا یک سری موانع وجود دارد اما باید با نگاه انقلابی عمل کرد و موانع را پشت سر گذاشت تا به نتیجه لازم برسیم.

امام جمعه شیراز با تأکید بر اینکه باید تحول در بخش مدیریت مردمی در استان شکل بگیرد و نقش روحانیت نیز باید متحول شود تا در اجرای امور فرهنگی بهتر پیش برویم، افزود: به گفته مقام معظم رهبری باید در خصوص خانواده نیز جهادی کار کنیم و به جهاد تبیین را در پیش بگیریم.

وی با تصریح اینکه مسائلی که امروز در حوزه و دانشگاه ما مطرح می‌شود باید در راستای تحقق همین تحول باشد، افزود: مسیر پژوهش باید به نفع تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تغییر پیدا کند و شاهد این تحول در حوزه مسائل فرهنگی فارس باشیم.

آیت‌الله دژکام  تاکید کرد: انس و برادری ما باید میان تمام ما در جامعه زنده شود و بدون غرض‌ورزی در اموری مانند امور فرهنگی استان کار کنیم و صلاح جامعه بر صلاح فرد ارجحیت داده شود و کارها را برای خدا انجام دهیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری یاداور شد: اساس اخوت ایمان به خدای متعال و رسول خدا(ص) است و این احساس باید در جامعه ما تقویت شود و تشکل‌های مردمی و مسئولان برادرانه تلاش کنند و در میدان باشند.

انتهای پیام
captcha