توفیق قاری چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن مجلس + عکس
کد خبر: 4039661
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

توفیق قاری چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن مجلس + عکس

فرشاد توحیدنیا، قاری و مدرس قرآنی چهارمحال‌وبختیاری در نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم مجلس شورای اسلامی در رشته‌های قرائت ترتیل و تجوید مقام سوم کشور را کسب کرد.

فرشاد توحیدنیا، قاری چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم مجلس شورای اسلامی روز گذشته نهم اسفندماه با حضور سیدمحمدجواد شوشتری، رئیس حوزه ریاست مجلس برگزار شد که فرشاد توحیدنیا، قاری و مدرس قرآنی چهارمحال‌وبختیاری در رشته‌های قرائت ترتیل و تجوید مقام سوم کشور را کسب کرد.

در پیام تقدیر از این چهره قرآنی شاغل در مجلس که به امضای محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی رسیده آمده است: «اینک که نوزدهمین دوره مسابقات بزرگ قرآنی مجلس شورای اسلامی در محفلی سرشار از معنویت و انوار رحمانی برگزار گردید شایسته می‌دانم از حضور جنابعالی و کسب رتبه سوم در رشته قرائت ترتیل و رتبه سوم در رشته تجوید تقدیر کرده، توفیقات روزافزون تمامی خدمتگزاران معارف قرآنی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم».

بر اساس اعلام شورای دارالقرآن مجلس شورای اسلامی، نوزدهمین دوره مسابقات مجلس شورای اسلامی همزمان با دهه مبارک فجر در ۵ رشته قرائت و ترتیل به صورت شفاهی و حفظ سوره شریفه قلم با مفاهیم، مسابقه تجوید و تفسیر قرآنی داستان زندگی حضرت موسی(ع) به صورت مکتوب در سایت دارالقرآن برگزار شد.

فرشاد توحیدنیا، دکترای فلسفه دین، مدرس دانشگاه و قاری ممتاز چهارمحال‌وبختیاری در حال حاضر به‌عنوان مشاور احمد راستینه، نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی مشغول خدمت به نظام اسلامی است.

انتهای پیام
captcha