آغاز پویش ملی «چلچراغ» در کرمان
کد خبر: 4039268
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹

آغاز پویش ملی «چلچراغ» در کرمان

آئین افتتاحیه پویش ملی چلچراغ در محل گلزار شهدای کرمان برگزار شد. در این پویش جوانان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر هر کدام 40 اقدام خیرخواهانه به نیت حاج قاسم سلیمانی انجام می‌دهند.

رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمان امروز هشتم اسفندماه در آئین افتتاحیه پویش ملی «چلچراغ» که در گلزار شهدای کرمان برگزار شد، بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی اصل بشردوستی و نوع دوستی را برای همگان در سراسر جهان تعریف کرد و همیشه بر آن پایبند بود.

وی افزود: بعد از شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه شهید حاج قاسم سلیمانی و بنا به فرمان رهبر حکیم انقلاب اسلامی در ترویج و فرهنگ‌سازی مکتب سلیمانی هر روز شاهد رویش جریان‌های مردمی تاثیرگذار و کم و بیش فراگیری در اقصی نقاط ایران اسلامی و بسیاری از نقاط جهان هستیم.

فلاح با اشاره به اینکه دبیرخانه کشوری دومین پویش ملی چلچراغ به استان کرمان سپرده شده است، افزود: در این پویش جوانان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر هر کدام 40 اقدام خیرخواهانه به نیت حاج قاسم سلیمانی انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته، نخستین جشنواره «رفیق خوشبخت ما» به پاس نکوداشت خدمات کم نظیر سردار دلها در قالب دو رویداد ملی جشنواره فرهنگی و هنری با هدف تولید آثار و فرآورده‌های فرهنگی توسط هنرمندان جوان به منظور تبیین مبانی فکری و معرفی سبک زندگی حاج قاسم در ارتباط با اهداف جمعیت برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمان با اشاره به روحیه داوطلبی شهید سلیمانی تصریح کرد: او همیشه سختی‌ها و مشقت‌ها را برای خود انتخاب می‌کرد و آرامش و آسایش را به مردم اعطا می‌کرد.

فلاح به الگوگیری اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی در خدمت به محرومان و افراد مظلوم اشاره کرد و افزود:  همه ما شاهد بودیم که شهید سلیمانی پس از وقوع سیل با حضور در میان مردم به آن‌ها خدمت و دل آن‌ها را شاد می‌کرد و امروز نیز بر ما واجب است که راه این شهید را ادامه داده و دل محرومان و مظلومان را شاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران امروز می‌خواهد مسیر حاج قاسم سلیمانی را در پیش گیرد و با الگو قراردادن ایشان مسیر تعالی را طی کند و در همین راستا در کنار جشنواره «رفیق خوشبخت ما» پویش ملی چلچراغ برگزار شد تا جوانان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر هر کدام 40 اقدام خیرخواهانه به نیت حاج قاسم سلیمانی انجام دهند تا به برکت شهید سلیمانی و این اقدامات خیرخواهانه گره‌ای از مشکلات مردم باز شود.

انتهای پیام
captcha