قبوض آب، برق و گاز مددجویان همدانی رایگان شد
کد خبر: 4037529
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

قبوض آب، برق و گاز مددجویان همدانی رایگان شد

مدیرکل کمیته امداد استان همدان از رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز مددجویان تحت حمایت این نهاد بر اساس رعایت الگوی مصرف خبر داد.

محمد رسول شیخی‌زاده مدیرکل کمیته امداد استان همدان محمد رسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از رایگان شدن و تخفیف قبوض مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: طرح رایگان شدن یا تخفیف قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان کمیته امداد اجرایی شد و مددجویان باید برای بهره‌مندی از این امکان مشخصات کنتور خود را در سامانه امداد هوشمند به نشانی soha.emdad.ir ثبت کنند.

وی تصریح کرد: طرح رایگان شدن و یا تخفیف قبوض در سراسر استان همدان در حال پیگیری بوده و همه هماهنگی‌ها با سه سازمان انجام گرفته است و اطلاعات افرادی که تاکنون در سامانه ثبت نام کرده‌اند احصا و به ادارات مربوطه ارسال شده است و از طرف آن سازمان‌ها نیز قول همکاری و لحاظ همه تخفیفات از ابتدای سال ۱۴۰۰ داده شده است.

شیخی‌زاد همچنین در زمینه حق انشعابات اعلام کرد: در 10‌ماهه نخست سال جاری 452 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان همدان از پرداخت هزینه انشعاب برق، آب، گاز، فاضلاب، گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری معاف شدند.

انتهای پیام
captcha