ساخت ۱۱۰ خانه در مناطق سیل‌زده کرمان
کد خبر: 4035904
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

ساخت ۱۱۰ خانه در مناطق سیل‌زده کرمان

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران از ساخت ۱۱۰ خانه در مناطق سیل‌زده کرمان خبر داد و گفت: با کمک مردم و بسیج تهران، بسته‌های کمک مؤمنانه تا سقف ۱۰ هزار بسته آماده و به این مناطق ارسال می‌شود.

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله استان تهران

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله استان تهران امروز، ۲۳ بهمن‌ماه و در دیدار با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: توفیق یافتیم در ایام چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام ولادت حضرت علی(ع) به‌ همراه هیئتی از مسئولان سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) در استان کرمان، دیار سردار دلها حاج قاسم حضور پیدا کنیم.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه مردم مؤمن تهران همواره در صحنه‌های انقلابی حضور و سهم قابل توجهی داشتند، افزود: با وقوع سیل اخیر در برخی از مناطق کشور از جمله جنوب کرمان با هماهنگی انجام شده با فرمانده سپاه ثارالله کرمان در منطقه حضور یافتیم و تفاهمی برای حضور گروه‌های جهادی و گسیل کمک‌های مردمی به کرمان منعقد شد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران، هدف از این اقدام را کاهش بخشی از مشکلات مردم بصیر کرمان دانست و افزود: ساخت ۱۱۰ منزل در مناطق سیل‌زده، اهدا ۱۱۰ سری جهیزیه و آبرسانی به ۶۳ روستا در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم در این جهاد بزرگ و خدمات اجتماعی بتوانیم سهمی داشته باشیم.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه به زودی کار برای انجام این اقدامات آغاز می‌شود، افزود: با کمک مردم و بسیج تهران، بسته‌های کمک مومنانه تا سقف ۱۰ هزار بسته آماده و به این مناطق ارسال می‌شود.

وی افزود: توفیق داریم در کنار این اقدامات خدمات اجتماعی، راهیان‌نور مکتب حاج قاسم سلیمانی را از تهران به سمت این دیار با ارزش، اسلامی و انقلابی داشته باشیم. قطعاً جوانان، دانش‌آموزان، دانشجویان، و تمام اقشار برای حضور در این دیار و زیارت مزار بسیار ساده، نورانی و پر از معنویت سردار دلها علاقه‌مند هستند تا از مؤلفه‌های مکتب و شخصیت حاج قاسم بهره‌مند شوند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران تصریح کرد: ما خود را مدیون این مردم و حاج قاسم می‌دانیم و این اقدام بزرگ، مؤمنانه و انقلابی هم برای اعتلای مکتب انقلاب اسلامی است و هم در راستای برطرف کردن و زدودن محرومیت از مناطق کمتر برخوردار کمک می‌کند.

 

انتهای پیام
captcha