نشست جمعی از بازنشستگان آموزش و پرورش در تهران + عکس
کد خبر: 4035506
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
به منظور بهره‌مندی از تجربیات برگزار شد؛

نشست جمعی از بازنشستگان آموزش و پرورش در تهران + عکس

نشست جمعی از پیشکسوتان آموزش و پرورش با دعوت از 60 معلم، مدیر و معاون بازنشسته و دارندگان سال‌ها تجربه از سوی کانون مدارس اسلامی در تهران برگزار شد.

بهره‌مندی از تجربیات پیشکسوتان آموزش و پرورش

به گزارش ایکنا، نشست جمعی از پیشکسوتان آموزش و پرورش به منظور تبادل تجربیات پنجشنبه، 21 بهمن‌ماه با دعوت از 60 معلم، مدیر و معاون بازنشسته از سوی کانون مدارس اسلامی در دبستان دوره اول مجتمع پیام غدیر برگزار شد.

این برنامه با حضور حسینعلی شریف، مؤذن و مدرس قرآن، مهدی نوید‌ادهم، مشاور وزیر در اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش و حجت‌الاسلام سیدجواد بهشتی، مشاور فرهنگی رئیس ستاد اقامه نماز کشور همراه بود و سپس 12 میز گفت‌وگو شامل یک سرگروه و پنج معلم بازنشسته با موضوعات مختلف چون فرهنگی، پرورشی، آموزش قرآن و ... به منظور تبادل نظرات و تجربیات و بیان پیشنهادات در جهت ارتقای برنامه‌های آموزش و پرورش تشکیل شد.

از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به بیان خاطرات از دوره خدمت این پیشکسوتان، سخنرانی و میزگردی با موضوع راهکارهای اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با استفاده از تجربیات پیشکسوتان این عرصه اشاره کرد.

بهره‌مندی از تجربیات پیشکسوتان آموزش و پرورش

طی این نشست مقرر شد تا کارگروهی به منظور به اشتراک گذاشتن تجربیات بیش از ۳۰ سال پیشکسوتان تشکیل شود. همچنین تعدادی از پیشکسوتان فرهنگی به عنوان خیّرین فرهنگی، گروهی تشکیل دادند تا در خدمت دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل یا دانش‌آموزانی که توان مالی برای کلاس خصوصی ندارند، باشند.

از دیگر خروجی این نشست یک روزه، تهیه و تدوین کتابی از تجربیات مفاخر پیشکسوت آموزش و پرورش و مجموعه‌ای از خاطرات تلخ و شیرین دوران خدمت آنها و بهره‌مندی از این عزیزان برای مشاوره در مدارس در قالب فعالیت جهادی، می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha