عملیات موفق یگان پهپادی ارتش یمن در عربستان
کد خبر: 4035465
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳

عملیات موفق یگان پهپادی ارتش یمن در عربستان

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن امروز از عملیات موفق یگان پهپادی ارتش اين کشور به پايگاه نظامی در فرودگاه «أبها» عربستان سعودی خبر داد.

عملیات موفق یگان پهپادی ارتش یمن در عربستان

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، فرودگاه ابها عربستان امروز با پهپاد ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هدف قرار گرفته و پروازها در این فرودگاه دچار اختلال شده است.

 شبکه الجزیره، در خبری فوری اعلام کرد که داده‌های ناوبری وب‌سایت «والت رادار» از اختلال در فرود پروزاهای فرودگاه ابها در عربستان سعودی خبر داده است.

بر اساس گزارش المسیره، یحیی سریع در سخنانی تأیید کرد که یک سایت نظامی مهم در فرودگاه ابها عربستان از سوی نیرو‌های یمنی با پهپاد «قاصف کی ۲» هدف قرار گرفته و پهپاد نیز دقیق عمل کرده است.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در خصوص هدف قرار دادن این فرودگاه گفت: فرودگاه ابها یکی از چندین فرودگاهی است که از آن‌ها علیه یمن استفاده می‌شود، ما مجدداً به مردم هشدار می‌دهیم از اماکن نظامی دوری کنند.

وی ضمن اعلام اینکه این ضربه دقیق بوده، تصریح کرد، فرودگاه أبها از جمله فرودگاه‌هایی است که برای اقدامات نظامی علیه یمن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سریع در پایان از شهروندان خواست از مراکز نظامی فاصله بگیرند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی هفته‌های اخیر در واکنش به ادامه جنگ و محاصره یمن، چندین عملیات پهپادی و موشکی علیه عربستان سعودی و ابوظبی انجام داده‌اند و اعلام کرده‌اند، این عملیات‌ها تا توقف جنگ یمن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha