آبرسانی به ۶۳ روستا در کرمان انجام شد
کد خبر: 4035454
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

آبرسانی به ۶۳ روستا در کرمان انجام شد

به مناسبت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، آئین بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۶۳ روستا امروز ۲۱ بهمن‌ماه در شهرستان کهنوج برگزار شد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، به مناسبت ایام‌الله دهه فجر آئین بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۶۳ روستا امروز ۲۱ بهمن‌ماه با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان در شهرستان کهنوج برگزار شد.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله کرمان، در این مراسم بیان کرد: خداوند را شاکریم که به ما توفیق داد تا یک بار دیگر در پروژه آبرسانی روستایی و در یک کار قرارگاهی، با کمک و همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف یک کار بزرگ را در استان کرمان به بهره‌برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های جدی سپاه در استان تامین آب آشامیدنی سالم است و در حوزه آبرسانی اولویت اول ما آب شرب مستمر و گرفتن تنش‌های آبی است و اولویت دوم ما تامین آب کشاورزی است.

سردار معروفی با بیان اینکه، دولت، مجلس و سپاه برنامه‌های جدی‌تری را در دستور کار دارند، گفت: قطعا در سال ۱۴۰۱ شاهد اقدامات موثرتری در سراسر کشور و استان کرمان خواهیم بود.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون آبرسانی به ۲۸۷ روستای استان انجام شده و این روند در هفته پاسدار در اسفند ماه نیز ادامه می‌یابد و امروز در یک اقدام بزرگ که در مدت سه ماه و در قالب کار قرارگاهی انجام شد، آبرسانی به ۶۳ روستا انجام می‌شود.

سردار معروفی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ها ۱۱ هزار و ۹۴۵ خانوار و ۴۳ هزار و ۸۹۰ نفر امروز در استان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند، افزود: این اقدام یکی از ارزشمندترین و لذت‌بخش‌ترین کارها است و این برنامه‌های آبرسانی استمرار خواهد داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان با بیان اینکه امیدواریم در سال ۱۴۰۱ حرکت قرارگاهی که در کرمان با شتاب پیش‌ می‌رود گسترش یابد، گفت: آبرسانی‌های انجام شده در استان با همت واقف حاج اکبر ابراهیمی که آبرسانی به ۶۳۰ روستا را پذیرفتند، انجام شده است.

 

انتهای پیام
captcha