جهاد تبیین وظیفه تک تک مردم است
کد خبر: 4035330
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱
مهدوی ارفع:

جهاد تبیین وظیفه تک تک مردم است

استاد حوزه و دانشگاه روش مقابله با این حربه‌ حساب شده دشمن را جهاد تبیین دانست و یادآور شد: باید همه‌ جوانب علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه زمان پهلوی و پس از آن زمان انقلاب اسلامی را برای مردم روشن کرد و تفاوت‌ها را صادقانه و شفاف بیان کرد و توجه داشت که جهاد تبیین وظیفه تک تک مردم است.

جهاد تبیین وظیفه تک تک مردم استبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع استاد حوزه و دانشگاه، امشب 20بهمن‌ماه، در مراسم جشن بزرگ دهه فجر انقلاب اسلام که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، اظهار کرد: تحقق اهداف اصلی انقلاب اسلامی مثل ظهور امام عصر (عج) نیازمند فعالیت است، انسان منتظر باید خودش، محیط خودش را برای ظهور آماده کند و به دنبال برطرف کردن موانع باشد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی اهداف مهم و بلندی دارد، افزود: مهمترین هدف انقلاب اسلامی که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز آمده است، آماده‌سازی بستر طلوع خورشید ولایت حضرت مهدی (عج) است؛ برای رسیدن به این نقطه عالی در چهل سال گام دوم خیلی باید فعالیت کرد.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: دشمن لحظه به لحظه بیدار و هوشیار است و در باطل خود بسیار مجدانه عمل می‌کند؛ طبق فرمایش حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه دشمن در باطل خود متحد است و ما در حق خودمان تفرقه داریم.

وی تاکید کرد: امروز امام زمان(عج) یار می‌خواهد، یاری که جلوی دشمنان همچون وهب در کربلای معلی بایستد و جانش را فدای دین و امام خویش کند.

مهدوی ارفع با بیان اینکه دشمن امروز آخرین حربه‌ حساب شده‌اش را بکار گرفته است، تصریح کرد: حربه‌ دشمن، دمیدن در دروغ فوق‌العاده موثر به نام ناکارآمدی نظام انقلابی است.

وی ادامه داد: این فشار دشمنان دارای چندین وجه است که اولین آن دروغی بسیار جذاب است که می‌گویند «دوران شاه و پهلوی خیلی بهتر بود» و سپس بدجلوه دادن و تیره جلوه دادن آینده انقلاب اسلامی است که با این حربه، مردم را می‌ترسانند.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه دشمن بر روی ذهن‌ها با روش جنگ شناختی اثر می‌گذارد، اضافه کرد: گاهی اوقات آدم‌های خودی و داخلی ما از روی دلسوزی جاهلانه اسباب جنگ شناختی می‌شوند که باعث می‌شود تصورات مردم علیه نظام حکومت اسلامی ساخته می‌شود.

وی روش مقابله با این حربه‌ حساب شده دشمن را جهاد تبیین دانست و یادآور شد: باید همه‌ جوانب علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه زمان پهلوی و پس از آن زمان انقلاب اسلامی را برای مردم روشن کرد و تفاوت‌ها را صادقانه و شفاف بیان کرد و توجه داشت که جهاد تبیین وظیفه تک تک مردم است.

انتهای پیام
captcha