افتتاح ۲ هزار طرح اشتغال کمیته امداد در کرمان
کد خبر: 4034407
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷

افتتاح ۲ هزار طرح اشتغال کمیته امداد در کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: به مناسبت ایام دهه فجر 2 هزار طرح اشتغال مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند در استان کرمان افتتاح می‌شود.

طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه اشتغال و توانمندسازی مددجویان یکی از اولویت‌های مهم این نهاد است افزود: افتتاح طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان و تأمین مسکن آن‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در طول سال به‌ویژه ایام دهه مبارک فجر است.

وی ادامه داد: این طرح‌ها که در زمینه دامداری، صنفی و صنعتی، کشاورزی، صنایع‌دستی و غیره اجرا شده‌اند با اعتبار 200 میلیارد تومان در سراسر استان با اولویت مناطق محروم افتتاح می‌شوند.

صادقی بیان کرد: از ابتدای دهه فجر تاکنون طرح‌های اشتغال بسیاری در سراسر استان افتتاح و زمینه اشتغال تعدادی از مددجویان و افراد نیازمند جویای کار فراهم‌ شده است.

میر کل کمیته امداد استان کرمان تأکید کرد: کمک به خودکفایی خانوارها در شرایط دشوار اقتصادی جامعه، از اهداف و اولویت‌های مهم این نهاد است که امیدواریم با اجرای طرح‌های حمایتی و اشتغال‌زایی بتوانیم در تأمین نیازهای اقشار محروم جامعه نقش‌آفرینی داشته باشیم.

در ششمین روز از دهه مبارک فجر دو طرح اشتغال در زمینه پرورش مرغ گوشتی و کشت گلخانه در شهرستان رودبار جنوب افتتاح شد که با افتتاح این دو طرح زمینه اشتغال هشت نفر از مددجویان و افراد نیازمند جویای کار به ‌صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم ‌شده است.

انتهای پیام
captcha