اکران ۱۶ فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر در کرمان
کد خبر: 4032727
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

اکران ۱۶ فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر در کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان از اکران ۱۶ فیلم منتخب جشنواره فجر همزمان با تهران در استان کرمان خبر داد و افزود: از ۱۵ بهمن ماه اکران فیلم‌ها در دو سینما شهر تماشا و مهتاب کرمان آغاز خواهد شد.

اکران فیلم‌های جشنواره فجر در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از اکران ۱۶ فیلم منتخب جشنواره فجر همزمان با تهران در استان کرمان خبر داد و افزود: از ۱۵ بهمن ماه اکران فیلم‌ها در دو سینما شهر تماشا و مهتاب کرمان همزمان با سراسر کشور آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط به صورت اینترنتی به سایت‌های اعلام شده مراجعه کرده و بلیط رزرو کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: امیدواریم فراتر از سال‌های گذشته این جشنواره و فیلم‌های منتخب آن با استقبال علاقه‌مندان روبه‌رو شود تا چهلمین جشنواره فیلم فجر با شایستگی برگزار شده و علاقه‌مندان از آثار منتخب لذت ببرند.

علیزاده خاطر نشان کرد: در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر این برنامه‌های فرهنگی، هنری در کنار رویداد‌های استانی تدارک دیده شده است تا فعالان این بخش بتوانند از این ظرفیت در جهت نشان دادن توانمندی خود در رشته‌های مختلف استفاده کنند.

وی افزود: طی سال‌های گذشته تجربه مطلوبی در زمینه اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فجر در استان کرمان داشتیم؛ این جشنواره از مهم‌ترین رویدادهای هنری و سینمایی ایران است که نیمه بهمن هر سال برگزار می‌شود.

علیزاده تصریح کرد: مخاطبین جشنواره می‌توانند در زمان آغاز فروش بلیط از سه درگاه‌: cinematicket.org، irantic.com و gisheh7.ir بلیط‌های جشنواره را تهیه کرده و در زمان اعلام شده در سالن سینماهای منتخب جشنواره در کرمان، فیلم‌های چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تماشا کنند.

انتهای پیام
captcha