اختصاص 2900 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های دهه فجر میاندوآب
کد خبر: 4032647
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

اختصاص 2900 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های دهه فجر میاندوآب

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: اعتبار هزینه شده برای افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های دهه فجر در این شهرستان برابر با دو هزار و 900 میلیارد ریال است.

حسام شیرزاه محبت فرماندار ویژه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسام شیرازه‌محبت، فرماندار ویژه میاندوآب، 10 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۵۲ طرح برای بهره‌برداری و ۶ طرح نیز برای کلنگ‌زنی در این شهرستان آماده شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها دو هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال‌ هزینه شده است، افزود: با بهره‌برداری از آنها برای ۳۵۰ نفر به صورت مستقیم زمینه اشتغال فراهم می‌شود.

فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه همچنین ‌۸۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به همین مناسبت در میاندوآب اجرا می‌شود، ادامه داد: از ۱۵۸ طرح مورد افتتاح در میاندوآب، ۱۵۲ مورد آن عمرانی، آموزشی و کشاورزی است که به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۶ پروژه نیز آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین پروژه کلنگ‌زنی آب‌رسانی به ۶ روستای بخش مرکزی و بکتاش میاندوآب است، تصریح کرد: این پروژه با همکاری قرارگاه حمزه سیدالشهدا و شرکت آب و فاضلاب شهرستان اجرا می‌شود.

شیرازه محبت گفت: همچنین ساختمان جدید انتقال خون در شهرک آیدین و در صورت پایان روند اداری، ساختمان جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان کلنگ‌زنی و همچنین عملیات اجرایی دو مدرسه ۶ کلاسه در میاندوآب آغاز می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha