دومین جشنواره موسيقی فجر جنوب كرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4032529
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸

دومین جشنواره موسيقی فجر جنوب كرمان برگزار می‌شود

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب كرمان از برگزاری دومین جشنواره موسيقی فجر جنوب كرمان خبر داد و بیان کرد: این جشنواره با حضور گروه‌های موسيقی از هفت شهرستان جنوبی استان، در جيرفت برگزار می‌شود.

جشنواره موسيقي فجر در جنوب کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، حسين اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان از برگزاری دومین جشنواره موسيقی فجر همزمان با چهلمین دوره برگزاری جشنواره موسیقی فجر کشور، در شهرستان جیرفت خبر داد.

وی در این باره اظهارداشت: با توجه به برنامه‌ريزی‌های انجام شده، دومین جشنواره موسيقی درجنوب كرمان به ميزبانی جيرفت از 22 لغايت 26 بهمن ماه سال جاری در محوطه باز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

اسحاقی ظرفيت موسيقی جنوب كرمان را در بخش‌های پاپ، كلاسيک، سنتی وغیره بالا دانست و تصريح كرد: 8 گروه موسيقی به مدت 5 شب همزمان با چهلمین جشنواره موسيقی فجر كشور در جیرفت به اجرای برنامه می‌پردازند.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب كرمان اظهار کرد: معرفی، حفظ و توجه به موسيقی سنتی و محلی و تقويت فرهنگ‌های قومی به عنوان قسمتی از فرهنگ ملی برای جلوگيری از نفوذ و تهاجم فرهنگ بيگانگان و تشويق و تاكيد بر اهميت آداب و رسوم ملی در جهت تحكيم وحدت و انسجام ملی از اهداف برگزاری اين جشنواره است.

انتهای پیام
captcha