برگزاری پویش اهدای خون در اسدآباد
کد خبر: 4032211
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
به مناسبت دهه فجر؛

برگزاری پویش اهدای خون در اسدآباد

مسئول امور آزمایشگاه‌های معاونت درمان دانشکده پزشکی اسدآباد از اجرای پویش اهدای خون در اسدآباد خبر داد و گفت: این پویش فردا ۱۰ بهمن‌ماه از ساعت ۹ صبح در ستاد دانشکده علوم پزشکی واقع در میدان امام این شهرستان برگزار می‌شود.

پویش اهدای خون امید کریمی، مسئول امور آزمایشگاه‌های معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و استقبال خوب شهروندان از پویش اهدای خون قبلی، که به مناسبت شهادت سردار سلیمانی اجرا شده بود، این دانشکده در نظر دارد با همکاری سازمان انتقال خون استان و در آستانه ایام‌الله دهه فجر اقدام به خونوپ‌گیری از اهداء کنندگان کند.

وی افزود: با توجه به نیاز شهرستان دانشکده علوم پزشکی در حال آماده‌سازی یک مرکز خون‌گیری ثابت است که به طور مستمر در شهرستان فعالیت کند.

کریمی گفت: امیدواریم تا پایان سال این امر محقق شود و شهروندان عزیز از مراجعه به مرکز استان بی‌نیاز شوند، برای شرکت در پویش اهدای خون علاقمندان می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی فردا یکشنبه ۱۰ بهمن‌ماه از ساعت ۹ صبح به ستاد دانشکده علوم پزشکی واقع در میدان امام مراجعه کنند.

 

انتهای پیام
captcha