توزیع ۴۳۵ دستگاه بخاری بین مددجویان کمیته امداد یاسوج
کد خبر: 4032125
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

توزیع ۴۳۵ دستگاه بخاری بین مددجویان کمیته امداد یاسوج

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک یاسوج گفت: ۴۳۵ دستگاه بخاری گازی بین مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج توزیع شد.

 دستگاه بخاری بین مددجویان کمیته امداد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک یاسوج امروز، 9 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس نیازسنجی، مشکلات ضروری خانواده‌ها توسط مددکاران در سامانه هوشمند ثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه لوازم خانگی مورد نیاز، یکی از نیازمندی‌های مددجویان است، افزود: ارزش ۴۳۵ بخاری توزیع شده بین مددجویان بیش از ۸۷۰ میلیون تومان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک یاسوج با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۱۵۰۰ دستگاه کولر و بخاری و لوازم خانگی دیگر به ارزش ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بین مددجویان توزیع شده است، اضافه کرد: مددجویان بر اساس نیازمندی واقعی خود، از طریق سامانه هوشمند امداد به آدرس وبگاه soha.emdad.ir درخواست خود را ثبت کنند و از مراجعه حضوری به کمیته امداد خودداری بپرهیزند.

حیدری بیان کرد: مددکاران بعد از دریافت درخواست مددجویان در سامانه براساس برنامه زمانبندی مشخص با حضور در منازل آنان و بررسی لازم نسبت به تأیید یا عدم تایید نیازمندی اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵ هزار خانواده با جمعیتی بیش از ۱۲ هزار نفر تحت حمایت این نهاد هستند، ابراز کرد: انتطار است، مردم به جای درخواست برای خدمات بلاعوض، زمینه سازی برای شغل‌های پایدار از جمله ایجاد نیروگاه خورشیدی، پرواربندی، دامداری، گیاهان دارویی و طرح‌های تولیدی را مطالبه کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک یاسوج از خیران و نیکوکاران خواست با کمک‌های خود یاری‌گر این نهاد مردمی در خدمتگزاری به نیازمندان باشند.

انتهای پیام
captcha