دیدار معاون رئیس‌جمهور با خانواده شهیدان امیری
کد خبر: 4031168
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷

دیدار معاون رئیس‌جمهور با خانواده شهیدان امیری

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به شهرستان فیروزآباد با خانواده شهیدان امیری دیدار کرد.

دیدار با خانواده شهیدان امیری، امیرحسین قاضی زاده هاشمی به گزارش ایکنا از فارس، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عصر دوشنبه، 4 بهمن در سفر به فیروزآباد استان فارس با خانواده شهیدان علی‌اکبر و علی‌اصغر امیری و جانباز 70 درصد محمدصالح زارعی دیدار کرد.

وی در این دیدار، زیارت خانواده‌های شهدا را یک توفیق دانست و افزود: به خصوص خانواده‌ای که دو شهید تقدیم کرده است، نشان می‌دهد جوهره پاکی داشته است که شهیدپرور بوده است.

قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: استفاده از محضر خانواده شهدا باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و هر یک از این خانواده‌ها گنجی برای انقلاب اسلامی هستند که می‌توانند ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به نسل جدید منتقل کنند.

یادآور می‌شود، شهیدان علی‌اکبر و علی‌اصغر امیری ۴ دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل شدند و جانباز ۷۰ درصد محمدصالح زارعی ۱۸ فروردین سال ۱۳۶۱ در منطقه فکه، ۲۵ بهمن سال ۱۳۶۴ در منطقه اروندرود، ۴ تیر ماه و ۲۳ دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه فاو و شلمچه از نواحی مخ، مخچه، ران راست، زانوی چپ، شکم، بدن و صورت مجروح و به فیض جانبازی نائل شد.

انتهای پیام
captcha