پرداخت بخشی از مطالبات ۴۰ هزار میلیاردی ایثارگران در سال آینده
کد خبر: 4031076
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
قاضی‌زاده هاشمی خبر داد:

پرداخت بخشی از مطالبات ۴۰ هزار میلیاردی ایثارگران در سال آینده

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ضرورت توجه به مشکلات ایثارگران، از پرداخت بخشی از مطالبات ۴۰ هزار میلیارد تومانی ایثارگران در بودجه سال آینده کشور خبر داد.

 امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشوربه گزارش ایکنا از فارس، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، امروز، ۴ بهمن در سفر به شیراز و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: در بودجه سال آینده دولت توجه ویژه‌ای به ایثارگران داشته و حتی بخشی از ۴۰ هزار میلیارد تومان مطالبات پایان خدمت ایثارگران نیز در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده است.

وی افزود: مشکلات جامعه ایثارگری جدای از مشکلات مردم کشور همچون مسکن، تورم و قیمت مسکن نیست اما چون دچار نیاز مالی هستند، فشار بیشتری تحمل می‌کنند و نیازمند حمایت دولت هستند.

قاضی‌زاده‌هاشمی ادامه داد: بخش زیادی از قوانین جامعه ایثارگری اجرایی نشده و از طرفی مشکلات دولت نیز وجود دارد اما دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به این بخش دارد.

وی با تأکید بر اینکه توجه به مباحث فرهنگی باید در اولویت کارها باشد، گفت: به غیر از دستگاه‌های حوزه ایثار و شهادت هیچ‌کدام از ۵۶ دستگاه متولی حوزه فرهنگ مشارکتی در امور فرهنگ ایثار و شهادت ندارند.

انتهای پیام
captcha