بیمارستان سیار شهید سلیمانی در زهکلوت افتتاح شد+ عکس
کد خبر: 4030499
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲

بیمارستان سیار شهید سلیمانی در زهکلوت افتتاح شد+ عکس

به همت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی صحرایی شهید سلیمانی در منطقه زهکلوت از توابع رودبار جنوب افتتاح شد.

سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه

به گزارش ایکنا از کرمان، امروز ۲ بهمن ماه با حضور فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه، فرمانده قرارگاه شهید معمار نیروی زمینی سپاه، جانشین سپاه ثارالله استان کرمان، فرمانده تیپ صاحب‌الزمان نیروی زمینی سپاه و جمعی از مسئولان بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی صحرایی شهید سلیمانی در منطقه زهکلوت از توابع رودبار جنوب افتتاح شد.

سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در حاشیه این مراسم بیان کرد: همزمان با شروع بارندگی‌ها وقوع سیل پیش‌بینی شده بود و بر اساس درخواست فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، از سوی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستوراتی به یگان‌های مختلف که در منطق بودند از جمله قرارگاه قدس، قرارگاه مدینه و غیره، برای کمک به مردم صادر شد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مورد توجه بحث بهداشت و درمان بود که دستوری خاص به معاونت بهداشت و درمان نیروی زمینی سپاه صادر شد تا بیمارستان سیار ۶۴ تخت‌خوابی شهید سلیمانی که وابسته به نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) است، در منطقه مستقر شود.

سردار مارانی خاطر نشان کرد: این بیمارستان در کمتر از ۲۴ ساعت در منطقه مستقر شد و قریب به ۱۲۰ نفر پرسنل شامل ۳۰ پزشک متخصص در تخصص‌های مختلف، به صورت داوطلبانه و رایگان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند و تا زمانی که مردم منطقه نیاز داشته باشند بیمارستان در منطقه مستقر است.

انتهای پیام
captcha