مدیر کل ارشاد جنوب کرمان پاسخگوی مردم می‌شود
کد خبر: 4029690
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

مدیر کل ارشاد جنوب کرمان پاسخگوی مردم می‌شود

حسین اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان امروز ۲۹ دی‌ماه با حضور در دفتر سامد پاسخگوی تماس‌های مردم جنوب کرمان است.

حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، در راستای سیاست‌های دولت در جهت ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دو سویه و صمیمانه بین مسئولان و مردم که حسب دستور استاندار کرمان و پیگیری‌های دفتر بازرسی صورت گرفته است، سلسله جلساتی با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، جهت پاسخگویی مستقیم به درخواست‌های مردمی از طریق تلفن 111 برگزار می‌شود.

بنابراین امروز 29 دی‌ماه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از ساعت 12:15 تا 13:30 در دفتر سامد حضور یافته و مستقیماً پاسخگوی تماس‌های مردم جنوب کرمان است.

مردم جنوب کرمان در صورت داشتن سؤال در حوزه قرآنی، فرهنگی و هنری (فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی و هنری، مطبوعات و رسانه، سینما و تئاتر، هنرهای تجسمی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، آموزشگاه‌های آزاد هنری، مؤسسات فرهنگی و هنری، مؤسسات قرآن و عترت، فرهنگ عمومی و...) می‌توانند در ساعت مشخص شده از طریق سامانه 111 تماس گرفته و سؤال خود را مطرح کنند و به‌صورت مستقیم پاسخ را از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha