محفل انس با قرآن ویژه بانوان اراکی برگزار می‌شود
کد خبر: 4029554
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

محفل انس با قرآن ویژه بانوان اراکی برگزار می‌شود

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان مرکزی از برگزاری محفل انس با قرآن ویژه بانوان اراکی به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.

محفل انس با قرآن ویژه بانوان اراکی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) محفل انس با قرآن ویژه بانوان اراکی، دوشنبه، 4 بهمن با تلاوت عادله شیخی مهرآبادی، دارنده رتبه اول قرائت تحقیق اوقاف و نفر دوم قرائت ترتیل این مسابقات در سال جاری برگزار می‌شود.

فهیمه جفرسته، رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان مرکزی با اعلام این خبر اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن ویژه بانوان در دستور کار قرار دارد و قرار بر این است این جلسات با برنامه‌ریزی مناسب در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مساجد ظرفیت بسیار خوبی برای آشنایی مردم به ویژه مادران و بانوان جوان با قرآن دارند، اظهار کرد: بانوان در حوزه قرآن و دوری بودن از آسیب‌ها مطالباتی دارند. سعی بر این است از طریق این هیئت نیاز تمامی بانوان اعم از فعال در امور قرآنی و غیره احصا و مورد توجه واقع شود.

جفرسته ادامه داد: محافل انس با قرآن ویژه بانوان باید از قوت و جذابیت بیشتری برخوردار باشد. چراکه برای داشتن جامعه‌ای متعالی نیازمند مادرانی آشنا به مفاهیم قرآنی هستیم و محافل و جلسات از جمله راهکارهایی است که می‌تواند به اشاعه فعالیت‌های قرآنی در شهر و دیگر شهرستان‌ها منتج شوند.

انتهای پیام
captcha