اجرای رزمایش اهدای ۵۸۶ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند در کرمان
کد خبر: 4029164
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

اجرای رزمایش اهدای ۵۸۶ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند در کرمان

در آستانه ولادت حضرت زهرا(س)، با همکاری کمیته امداد استان کرمان و قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، رزمایش اهدای ۵۸۶ سری جهیزیه به ارزش حدود 12 میلیارد تومان به زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد جنوب و شرق استان کرمان، در کرمان برگزار شد.

میر سرتیپ دوم غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش ایکنا از کرمان، در آستانه ولادت حضرت زهرا(س)، رزمایش اهدای ۵۸۶ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد جنوب و شرق استان کرمان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی از مسئولان امروز 27 دی ماه در کرمان برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم بیان کرد: در راستای کمک‌های مؤمنانه، بیست‌و ششمین مرحله توزیع اقلام، با همکاری کمیته امداد استان کرمان و قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در حال برگزاری است که شامل توزیع ۵۸۶ سری جهیزیه، به ارزش حدود 12 میلیارد تومان است که توسط کمیته امداد استان کرمان تهیه و با استفاده از ظرفیت ترابری ارتش به مناطق جنوبی و شرق استان کرمان ارسال و تحویل زوج‌های نیازمند می‌شود.

وی افزود: ما بارها اعلام کرده‌ایم ظرفیت ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی در استان کرمان یک ظرفیت بی‌نظیر است. ما همه‌ امکانات و ظرفیت‌های موجود خود در سطح ارتش جمهوری اسلامی را در خدمت مردم و مسئولان گذاشتیم که در صورت احساس نیاز از این ظرفیت‌ها استفاده کنند و این اقدام تا زمانی ادامه دارد که انشاالله هیچ محرومی در سطح استان وجود نداشته باشد.

امیر غلامعلیان، در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومان گفت: مدیرکل کمیته امداد استان کرمان یکی از مدیران توانمند و پرتلاش در استان کرمان است که همیشه در صحنه خدمت‌رسانی به محرومان حضور فعال دارد.

یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نیز در این رزمایش با بیان اینکه این نهاد در طول سال برنامه‌های مختلفی برای حمایت از خانواده‌های محروم دارد، گفت: یکی از سرفصل‌های مهم کاری کمیته امداد، بحث تأمین جهیزیه زوج‌های نیازمند و فراهم کردن زمینه ازدواج آن‌ها است.

وی به رزمایش اهدای ۵۸۶ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اشاره کرد و افزود: این تعداد جهیزیه به ارزش هر سری 20 میلیون تومان تهیه و با همکاری مجموعه فرماندهی آماد و پشتیبانی قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در استان کرمان به زوج‌های نیازمند جنوب و شرق اهدای خواهد شد و برنامه‌ریزی ‌شده این تعداد جهیزیه از کرمان بارگیری و در روز ولادت حضرت زهرا(س)، تحویل زوج‌های نیازمند در شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان کرمان شود.

انتهای پیام
captcha