خانواده شهدا فرهنگ شهادت‌ طلبی را در جامعه نهادینه کردند
کد خبر: 4029114
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
حجت‌الاسلام نورس:

خانواده شهدا فرهنگ شهادت‌ طلبی را در جامعه نهادینه کردند

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان در دیدار با خانواره شهید خدادادی گفت: خانواده شهیدان اسوه صبر و استقامت در جهان اسلام هستند که اینگونه فرهنگ شهادت طلبی را در جامعه نهادینه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام موسی نورس رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان، همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، حجت‌الاسلام موسی نورس، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کرمان، در سفر به شهرستان بافت با خانواده شهید والا مقام امیرحسین خدادادی، دیدار کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان در این دیدار گفت: خانواده معظم شهیدان اسوه صبر و استقامت در جهان اسلام هستند که اینگونه فرهنگ شهادت طلبی را در جامعه نهادینه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام نورس ضمن قدردانی از رشادت‌های شهید خدادادی تصریح کرد: ايستادگي، صبر و مقاومت خانواده‌هاي معظم شهدا، مثال زدنی است و باعث نهادینه شدن فرهنگ شهادت در جامعه اسلامی شده است.

شهید امیرحسین خدادادی، در تاریخ ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۰ در منطقه سمسور شهرستان فهرج در درگیری با اشرار مسلح مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha