امنیت خلیج فارس با بصیرت نیروهای مسلح تضمین شده است
کد خبر: 4028270
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
رئیس‌جمهور:

امنیت خلیج فارس با بصیرت نیروهای مسلح تضمین شده است

رئیس‌جمهور در سفر استانی خود به استان هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: حضور آگاهانه و با بصیرت نیروهای مسلح توانسته است خلیج فارس را امن کند و این امنیت هرگونه سرمایه‌گذاری را در هرمزگان تضمین می‌کند.

رئیسی رئیس جمهوربه گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، صبح امروز، 23 دی در سفر استانی خود به استان هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: توفیقی پیدا کردیم که امروز در بندرعباس باشیم و سفری به استان هرمزگان انجام دهیم؛ استانی که تاریخش همراه با ایستادگی، شجاعت و مقاومت مردم برابر متجاوزان است.

رئیس‌جمهور در ادامه گفت: بررسی‌های مقدماتی با حضور تیم‌های کارشناسی در استان هرمزگان صورت گرفته که در این زمینه هیئت‌های مختلفی اعزام شدند و نیازها شناسایی شده است. هرمزگان استانی اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری است و زمینه‌های مختلفی در آن برای پیشرفت وجود دارد که با این ظرفیت‌ها امروز برخی نارسایی‌ها، فقر و بیکاری در هرمزگان معنا ندارد.

رئیسی با بیان اینکه باید اقتصاد دریا، صنعت، گردشگری و معدن در هرمزگان فعال شود تا شاهد فقر و بیکاری نباشیم، افزود: با تلاش‌های استاندار و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی امنیت خوبی در استان برقرار شده و این موضوع امنیت خلیج فارس را تضمین کرده است.

وی با اشاره به اینکه حضور آگاهانه و با بصیرت نیروهای مسلح توانسته خلیج فارس را امن کند، اضافه کرد: این امنیت هرگونه سرمایه‌گذاری را در استان هرمزگان تضمین می‌کند و بسیاری از توسعه‌یافتگی‌ها با افزایش سرمایه‌گذاری‌ها محقق می‌شود.

رئیس‌جمهور در پایان گفت: طرح‌های مختلفی برای هرمزگان در زمینه توسعه‌یافتگی حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی شده و بزودی مردم هرمزگان تفاوت‌ها را نسبت به قبل مشاهده خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha